سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل ترکیبی لباس بچه گانه

 

مدل ترکیبی لباس بچه گانه

 

از مهم ترین دغدغه هایی که در صنعت مد و لباس حائز اهمیت است، مدل ترکیبی لباس بچه گانه می تواند باشد.

به طوری که والدین نیز این دغدغه ی‌ مدل ترکیبی لباس بچه گانه را دارند. زمانی که کودک شما شیک پوش باشد و با تعریف و تمجید اطرافیان رو به رو شوید، شما به خودی خود به او افتخار می کنید.

پس از این رو است که انتخاب بهترین مدل ترکیبی لباس بچه گانه بسیار حائز اهمیت می باشد.

از لحاظ روانشناسی نیز خوش استایلی بسیار مهم است، چرا که اعتماد به نفس کودک شما را به دلیل داشتن بهترین مدل ترکیبی لباس بچه گانه پسرانه یا دخترانه را حفظ می نماید و هم چنین آرامش خاصی را از این طریق به وی انتقال می نماید.

 

چرا که شخصیت کودک شما هنوز به طور کامل تشکیل نیافته است، و لباس جزوی از شخصیت افراد در جامعه به حساب می آید.

شما خود فردی را که در خیابان با لباس های تمیز و آراسته راه می رود را با فردی که لباس های او با وجود تازه بودن کثیف و بی ربط به هم هستند تصور کنید.

در نظر شما کدام یک در نگاه اول محترم تر و بهتر است؟

آن که آراسته و خوش بو است یا آن که بد بو و کثیف و غیر آراسته می باشد؟

به طور کلی چینش لباس در انسان بسیار مهم است.

 

در کودکان نیز با اهمیت تر است . ما در این مقاله در virma.ir      سعی بر این داریم که نکاتی را پیرامون مدل ترکیبی لباس بچه گانه به شما ذکر نماییم تا بتوانیم در سهم خود به شیک پوشی کودک شما و استفاده از بهترین مدل ترکیبی لباس بچه گانه در او کمکی کرده باشیم.

این نکات که ذکر خواهیم کرد، ممکن است تا به حال به آن دقت نکرده باشید، یا اگر هم این نکات را بدانید از کنار آن ها راحت و سهل انگارانه گذر کرده باشید.

به هر حال این ها آموزش هایی هستند که در خرید مدل ترکیبی لباس بچه گانه بسیار اهمیت دارند.

 

مدل ترکیبی لباس بچه گانه از لحاظ رنگی

 

از مهم ترین و حائز اهمیت ترین نکات در خرید لباس و به خصوص مدل ترکیبی لباس بچه گانه، رنگ آن لباس می باشد.

بچه ها به دلیل روحیات لطیف خود باید شاید زیستن را در طول دوران بچگی خود تجربه نمایند تا بتوانند این شاد زیستن را ادامه دهند.

دنیای آن ها باید مملو از رنگ های دل نواز و دل پذیری باشد که روح لطیف آن ها را نوازش می کند.

زمانی که کودک شما از کودکی به طرح های شلوغ یا رنگ های تیره عادت داده شود، در بزرگ سالی نیز این رویه را در پیش می گیرد و سعی می کند همواره لباس های تیره و با طرح های تیره در انواع و اقسام مختلف را در استایل خود داشته باشد.

و بر عکس، زمانی که کودک شما از کودکی به طرح هایی با سبک مینیمال و رنگ های شاد و دل نواز عادت کند در بزرگ سالی نیز این رویه را در پیش می گیرد که این نوع پوشش رنگی خود می تواند به نوبه ی خود در شاد زیستن این کودک در بزرگ سالی نیز کمک بزرگی نماید.

بنابراین اولین نکته در مدل ترکیبی لباس بچه گانه، انتخاب رنگ هایی شاد و چینش آن ها با یک دیگر است.

به طوری که رنگ های شادی که برای مدل ترکیبی لباس بچه گانه ی خود انتخاب می نمایید باید با هم، هم خوانی داشته باشند.

به طور مثال رنگ قهوه ای روشن با رنگ صورتی روشن هیچ گونه هم خوانی ندارد و ترکیب این رنگ ها با یکدیگر می تواتد استایل بد ترکیبی را برای کودک شما به ارمغان بیاورد.

هم چنین رنگ ها از لحاظ روان شناسی در مدل ترکیبی لباس بچه گانه، بر سرعت و عملکرد آن ها نیز تاثیر زیاد و به خصوصی دارد.

زمانی که متوجه هستید فرزند شما دارای فعالیت های زیادی است و در عملکرد های خود بسیار سریع است و به قول معروف از در و دیوار بالا می رود، می توانید به جای استفاده از رنگ های جیغ مانند زرد، قرمز و طیف های این رنگ ها، از رنگ های ملایم تر مانند آبی آسمانی، سبز کم رنگ و صورتی ملایم استفاده نمایید تا این لباس ها به انرژی ای که به او منتقل می کنند از سرعت او بکاهند و او را آرام تر و ملایم تر کنند.

و بر عکس زمانی که کودک شما، دارای آرامش بیش تری است و انرژی کم تری دارد به طوری که زیاد یک جا می نشیند و شما دوست دارید به نحوی فعالیت او را افزایش دهید می توانید از رنگ هایی که برای کودک های پر انرژی منع شد، استفاده نمایید.

دقت داشته باشید در این نوع پوشش نیز، باید مدل ترکیبی لباس بچه گانه رعایت شود.

به طور مثال رنگ زرشکی با رنگ بنفش هم خوانی ندارد و بهتر است از رنگ ها با طیف های متفاوت ترکیب شود.